Låge nr. 31: Vi ses igen til december...(smiley)

Hvilepulsen her på bloggen har antaget samme frekvens, som de overvintrende skildpadder i drivhuset - 1 slag i minuttet. Men vi har lavet julekalender igen i år og hvor der er julekalendere, er der håb! Om små 9 timer vil dronningen ønske landet fra Nordatlanten til Rødby et godt 2016 og det vil vi med - og i særdeleshed den lille faste skare, der finder herind, når vi ryster dynerne og lufter ud.

Et billede Cummings og mig sydpå omkring Henriettes enemærker, hvor turen gik flere gange i løbet af 2015. Cummings havde købt ny Stetson og smarte mørke lærredsbukser med høj talje, der netop tager sig så godt ud med livrem til, som man ser.

Rigtig godt nytår allesammen. Vi krydser fingre og håber med jer på at 2016 må bringe jer godt videre rundt i jeres tilværelser. Og at året må vise sig fra sin smukkeste side, når nu vi allesammen finder ud af, at Danmark ikke er som nogen forsøger at bilde os ind. Men rent faktisk er et land, belært af erfaringen, der har udsyn, vilje til samarbejde og kæmper med andet end fly, bomber og ubåde for en retfærdig verden. Rigtig godt nytår!

Cummings & Gowings

Kategori: ,,. Bookmark permalink.

7 Kommentarer til Låge nr. 31: Vi ses igen til december...(smiley)

  1. Og godt Nytår til jer. Selv om jeg aldrig fik kommenteret, nød jeg at følge med i jeres julekalender. Og svigersønnens smukt bundne butterfly blev anerkendt med viden fra jer om hvordan den skulle bindes :-)

  2. Tak :-) Og tak for at I ikke smækker med lågen.

  3. Godt nytår ønskes i begge og jeres familier herfra!

  4. Jeg skulle lige læse de sidste linier et par gange, og jeg var åbenbart for længe om at skrive en lille kommentar, for Blogspot har slettet den påbegyndt epistel. Jeg håber at Holger Danske vil sove videre, og at Dansken vil udvise politisk vilie og mod for sin indre Samaritaner.

  5. Hvis den sidste sætning er lidt volapykkisk, så er her en forbedret udgave:

    Jeg skulle lige læse de sidste linier et par gange, og jeg var åbenbart for længe om at skrive en lille kommentar, for Blogspot har slettet den påbegyndt epistel. Jeg håber at Holger Danske vil sove videre, og at Dansken vil finde sin indre Samaritaner og udvise politisk vilie og mod til at arbejde for fred i verden. - Og økonomisk lighed.

  6. Det er altid er vanskeligt valg mellem seler og livrem.

  7. Peter Pedal

    I må helt afgjort søge nogle EU-midler til bloggens fortsatte eksistens og julens forlængelse.

    Der må kunne sælges noget overskudssmør eller skæres i nogle andre tilskud et sted.

    Nogen må gøre noget.

Skriv en kommentar