Lys forude



Sært. Traditionen er fra før min tid, men jo mere tid der går, og jo ældre jeg bliver, desto mere giver traditionen mening for mig.

Kategori: . Bookmark permalink.

6 Kommentarer til Lys forude

  1. Peter Pedal

    Det er smukt.

  2. Pas på, Cummings - det er et skråplan!

    Før du ved af det, springer du ud som fuldblodsroyalist.

    Men så skidt pyt - smukt er det jo.

    :-)

  3. Det vil ingensinde ske, Henriette :-)

  4. Kære Cummings, hvor dejligt. Jeg blev mindet om, at det var 4. maj af fru Gowings kl. 22 samme dag og nåede at have lysene tændt i et kvarter, inden jeg gik i seng. Jeg tog et billede, men havde en underlig selvretfærdig fornemmelse ved at lægge det billede på siden her...

  5. Jamen, så er alt jo godt, kære Gowings. Et øjeblik var jeg bange for, at jeg gik dig i bedene.

Skriv en kommentar