Regnvejrssang

Barometeret er kommet en lille smule højere op siden sidst, så imens vi har ja-hatten på, tager vi lige den her.


Kategori: ,. Bookmark permalink.

5 Kommentarer til Regnvejrssang

  1. Cirkeline har ret, regnvejr er hyggeligt.. :-)

  2. Nuuh, Cirkeline. Hende havde jeg næsten glemt (:

    - Kit

  3. Den er sød! Det minder mig om første gang jeg skulle prøve at få lyden af vandplaskeri på bånd som lydkulisse! Totalt umuligt! Men det er lykkedes på denne lille optagelse. Cirkelines stemme er meget ægte, hvem var det der spillede Cirkeline?

  4. Undskyld begge to, at jeg ikke har svaret jer før nu.

    Jep, Kit, Cirkeline skal vi høre mere til i december.

    Jeg ved ikke hvem der er 'indeni' Cirkeline, Donald, men jeg elsker de gamle Cirkeline film fra før 'god tid' gik af mode. De nye, som kan siges at tilhøre mine børns generation, har det samme 'god tid' over sig - lidt ligesom Peddersen og Findus.

Skriv en kommentar