Road rage anno 1976

Mænd af betydning har alle dage været af den opfattelse, at kun de lyse timer er værd at tælle, og at man som følge heraf bør gå let hen over de mere dunkle. I dag er en undtagelse. Rolv Wesenlund er ikke længere blandt os – han, der var leveringsdygtig i så mange lyse stunder, og som bærer skylden for, at jeg kommer til at tænke på Marve Fleksnes, hver gang det norske tungemål finder vej til mine øregange. Han fortjener at blive mindet med mindst 27 minutter og 3 sekunders stilhed:



Kors, hvor var han sjov.

. Bookmark permalink.

4 Kommentarer til Road rage anno 1976

  1. Ja, for sørensen. Stærkt savnet. Det begynder at dæmre for mig, hvordan en programflade på min egen version af TV-Charlie skulle tage sig ud lørdag aften i primetime...

  2. Peter Pedal

    Jeg havde ulykkeligt glemt alt om Fleksnes.

    Ung og/eller historieløs og/eller glemsom må jeg endnu være.

  3. Ja, han var bare skide skaeg og jeg vidste slet ikke han var doed. RIP Fleksnes! :(

  4. Elsker Marve, hans gamle mor og far - og ikke mindst Sølvi - (motorcyklen, der kom slemt til skade i et trafikuheld)

Skriv en kommentar