Låge nr. 9: Jeg glæder mig i denne tid

Hvis ikke man skulle spille White Christmas på en dag som denne, hvor julemånedens første snestorm har meldt sin ankomst, ved jeg virkelig ikke hvornår. Samtidig tillader jeg mig at benytte lejligheden til for en gangs skyld ikke at lade Bing Crosby komme til orde i dette anliggende, eftersom rensdyret, der synger solo fra 1'15 og frem, gør det langt bedre. Den syngende julemand er heller ikke helt ueffen – især må man beundre de sexede knæbevægelser, hvormed han formår at holde takten hele vejen igennem:



Hvis DMI's forudsigelser i øvrigt holder, vil man muligvis have fået nok af sneen, inden dagen er omme, men indtil da: Dream on!

Kategori: . Bookmark permalink.

2 Kommentarer til Låge nr. 9: Jeg glæder mig i denne tid

  1. Peter Pedal

    Er det dig, der synger og Gowings, der har tegnet?

    Imponerende arbejde.

Skriv en kommentar