Den perfekte værtindegave...


Gowings & Cummings er kommet i besiddelse af et helt unikt parti modeller af Eiffeltårnet. Det gyldne tårn indgår let i et hav af sammenhænge.

Værtindegave - "Gud!!! Er det rigtigt? Og så stod I dernede og tænkte på lille mig herhjemme". Modeljernbanen - gør dit mini-Paris endnu mere overbevisende med denne detaljerede kopi af tårnet over alle tårne. Nøgleringen der gør opmærksom på sig selv; du kan ikke undgå at mærke, at du har puttet nøglerne i lommen.

Mulighederne for tårnenes anvendelse er legio og tårnet selv kan ikke undgå at imponere i din omgangskreds.

Tårnene går efter først til mølle princippet ved at bestille i kommentarfeltet. Mindste bestilling er 10 enheder. Prisen taler vi ikke om, men så er fragten også kun halv pris. Skynd dig det bliver en megasucces.

Kategori: ,. Bookmark permalink.

12 Kommentarer til Den perfekte værtindegave...

  1. Jeg vil godt bestille 20 stykker, for det kan ikke undgå at blive en succes, når det nye CYPER TAN program (se dagens indlæg hos mig) for alvor vinder frem.

    Kan du forestille dig, hvor flot det bliver, hvis man stiller tårnet FORAN skærmen, så der kommer en smuk, lys skygge i det solbrændte?

    Det er da det ultimative bevis på, at man i virkeligheden har været i Paris. En slags sam-pack-promotion!!!!! :-)

  2. Måske skulle alle Københavnere have et eks. som kompensation for at kommunen vender vandet i dag.. ;-) Varmt vand i den kolde hane og omvendt.. Rørene er kalket til, kalken skulle på den måde blive skyllet ud. :-D Hvis man nu havde det smukke tårn at kigge på, ville weekenden gå hurtigere..

  3. Haha, jeg må holde mig på maven - minder mig om min tidligere chef, der havde en lang hylde med hadegaver stående på sit kontor :-)
    God 1. april ;)

  4. O.K., Gowings, du kom først. Så må jeg nok se i øjnene, at jeg kommer til at brænde inde med mit parti af operaen i Sydney i størrelsesforholdet 1:1.

  5. Peter Pedal

    Jeg vil da gerne have et eksemplar. Jeg har nemlig en smartphone med programmet Goggles, som påstår at kunne genkende Eiffeltårnet, hvis man tager et billede af det.

    Det kan også genkende mange andre ting, påstår Google:

    http://www.google.com/mobile/goggles/#landmark

    Så mangler jeg bare noget at bruge det til.

  6. Tak fordi I kiggede ind til løjerne.

    Hadegave, Madame?

    :)

    Måske vi Mænd af Betydning skulle overveje en internet-butik. Ihvertfald glæder jeg mig til Cummings operaer i 1:1. Lige til at stille op ved havens lille dam ved siden af den muslingeskalsbeklædte havemølle.

    Peter Pedal, var det ikke noget med sådan en opera til dit Goggles-software

  7. Slightly off topic: Den mest udsøgt perfide aprilsnar (man kan dog være i tvivl om det er en parodi på forfatteren eller på anmelderen selv)

  8. Kan vi eventuelt bytte med et parti gondoler fra Venedig?
    Der er lys og det hele i.

  9. Gowings, med hensyn til den af Ellen foreslåede byttehandel synes jeg måske liiige, du skulle sikre dig, at der følger gondolierer med!

  10. Hold da op, der fik vi lige krydset der, Cummings. Nu håber jeg at have bragt lidt orden i kommentarfeltet igen :)

    Angående indlægget i week-endavisen, ja så virker det ikke som et ønske om at bilægge striden imellem de to herrer. Lidt fesent af Bukdahl, nu han ellers havde fået de flestes sympati efter at være blevet lovet tæsk.

    Ja. Ellem. Cummings er inde på noget der; inden vi bytter må vi vide om gondolerne er med gondolierer...

  11. Beklager. Kun med lys. Men til gengæld er lyset (lysene) i samtlige regnbuens farver. Og de blinker.
    Jeg har dog en enkelt med indlagt gondolieresang, men den vil jeg helst ikke af med...

Skriv en kommentar